Kid Interiør støtter Rosa sløyfe-aksjonen

Kid Interiør er blant samarbeidspartnerne til Rosa sløyfe-aksjonen. Hvert år bidrar vi med inntektene fra salget av årets pin og egendesignede Rosa sløyfe-produkter i alle våre Kid-butikker og i nettbutikken. Kjøp årets Rosa sløyfe – designet for å redde liv.

Håp og fokus på kreftforskning

Når du bærer en Rosa sløyfe i oktober viser du solidaritet med alle som er rammet av brystkreft. Ved å støtte Rosa sløyfe-aksjonen bidrar du til livsviktig forskning som vil være til nytte for pasienter og pårørende, både i dag og i fremtiden.

Brystkreft er noe som påvirker oss alle. Alle kjenner noen som har, har hatt eller kommer til å stå i kampen mot brystkreft. Derfor må vi stå sammen. Hos oss i Kid er det mange som er pårørt av brystkreft, og de forteller her sin historie.

Årets designer

Designeren bak årets Rosa sløyfe, er svak for alt som glitrer. Smykkemerket hennes, Pearl Octopuss.y, brukes av moteprofiler over hele verden.

− Jeg har designet drømmesløyfa i en rosafarge med hint av lavendel. Det er en ære å få være med på dette, og å skape oppmerksomhet om brystkreft. Det berører så mange, sier designer Cathrine Børter.

Vi er stolte og glade for å være en av samarbeidspartnerne til Rosa sløyfe-aksjonen. Det jobber 1350 kvinner i Kid Interiør, alle er dedikerte medarbeidere som vil være med å bidra til årets aksjon. Over 90% av våre ansatte er kvinner, og det gjør det ekstra viktig for oss å bære Rosa sløyfe i oktober for alle vi er glad i og alle som er berørt. 

– Vi har sett et økende engasjement blant våre kunder i de årene vi har samarbeidet med aksjonen. Ingen kan hjelpe alle, men alle kan hjelpe noen, sier CEO Anders Fjeld i Kid Interiør.