Hva er en Bekreftet kjøper?
En bekreftet kjøper er en person som har kjøpt det anmeldte produktet i en av våre butikker.Nydelig kvalitet og farge. Lystett.
Medlemstilbud - Utemøbler 30% ved kjøp av 2 eller fler | Sengesett 50% | Påskevarer 50%
Gjelder f.o.m. 17/3 t.o.m. 13/4. Gjelder ikke barnevarer. Kan ikke kombineres med andre tilbud.
5 | ☆ | |
4 | ☆ | |
3 | ☆ | |
2 | ☆ | |
1 | ☆ |
Nydelig kvalitet og farge. Lystett.
Superfornøyd!
Var mye rot ,da jeg oppdaget at det var en kampanje på gardiner.2 for1.Jeg bestillte 3 lengder fra hoved lageret.Og oppdaget da at jeg kunne fått med 1 til.Ansatt i butikken opplyste ikke om dette.Ble mye rot med hele salget.Endte opp med 10 kvitteringer og sur betjening som nesten ikke ville gi i ut den siste gardinen som var ventet fra hoved lageret. Det ble holdt igjen 1 gardin i vente av siste som skulle komne fra hovedlageret.Det siste som skulle gjøres var en retur.Og da var de vrang .Alt dette fordi det er forskjellige ansatte på jobb gjennom hele prosessen var over flere dager totalt.Fikk gardinen,men en sånn dårlig kunde service kan jeg klare meg uten.Og det var siste gang jeg kjøper noe mer fra kid. Eg tror at den butikken som i utgangs punktet gjorde denne feilen.Har i teorien fått beskjed ( ansatte)om at kunden selv må be om den som er på kampanjen 2 for 1.Butikk sjef sa til meg at det var sånn det var.Så da lurer eg på om de ansatte har fåt beskjed om å la være å si noe.Så om dette er til felle vil butikken sitte med en antall gardiner som kan selges og butikken selv går i pluss på salg. Da vil butikken anses for å ha bedre omsetning enn andre butikker i kid som føler reglene på 2 for 1.Så her tror eg dere må ta en sjekk å se om det er tilfelle. Hele denne saken er merkelig i seg selv.Jeg har brukt mye tid på å få disse gardinene i hus. Kjøring til og fra og tiden enn tok i butikk da det tok tid med systemer som datt ned.Det eneste de trengte å gjøre var å ta en retur på hele salget Så hadde det blitt mindre rot. Så takker eg kid for at det ordnet seg til slutt. Men følelsen enn fikk da enn gikk ut av butikken med den siste gardinen.Var følelsen av å presset betjening med å gi meg den gardinen.selv om eg hadde rett på den i utgangs punktet.Og tanken om hva betjeningen så eg tenkte om meg.
Mvh Lin-kristin Halvorsen
Nydelig gardin med et eksklusivt preg. Bestilte lange nok, slik at de kunne henge fra tak. Fargen er Taupe. Takoppheng er også Kid.
De var ikke så tykke som forventet.
Vår leveringstid er ca. 3-5 virkedager. Dette er ingen leveringsgaranti, da vårt lager og våre fraktpartnere kan møte utfordringer utenfor vår kontroll, slik som sykdom, forsinkelser, ruteendringer, værforhold osv.
Tilgjengelige leveringsmetoder avhenger av størrelse på produkt:
Utlevering i Kid-butikk: Pakken sendes med levering til butikk fra vårt lager. Leveringstid er nå fra 4-7 virkedager avhengig av valgt butikk, for måltilpassede varer ca. 5 uker.
Helthjem: Pakken leveres på dør eller i postkasse.
Postnord MyPack: Levering til valgfritt utleveringssted.
Postnord Pakkeautomat: Levering til pakkeautomat. Kan hentes 24/7
Postnord hjemlevering: Pakken leveres på dør.
Collicare: Gjelder levering av store møbler.
Fri frakt:
Fri frakt for medlemmer ved kjøp over 699,-. Gjelder Postnord MyPack og Pakkeautomat eller Helthjem. Tilbudet gjelder ikke møbler og store tepper
Les mer om frakt og levering
Klikk & Hent:
Velg butikk, legg i handlekurven og hent i butikk etter 2 timer! Hent og betal i butikken innen 48 timer. Les mer om klikk&hent her
Retur:
Ønsker du å bytte eller returnere en vare kan du gjøre dette gratis i en av våre fysiske butikker.
Ved evt. bruk av angreretten betaler du som kunde returfrakten om du returnerer til kid.no Les mer om retur
Kid Kundeservice:
Kontakt oss på telefon 31 00 20 00, eller e-post: kundeservice@kid.no