Hva er en Bekreftet kjøper?
En bekreftet kjøper er en person som har kjøpt det anmeldte produktet i en av våre butikker.Ekstremt dårlig kvalitet til prisen å være. Ulike farger på dørene. Varen levert er ikke lik den som er utstilt i butikk.
Medlemstilbud - Utemøbler 30% ved kjøp av 2 eller fler | Sengesett 50% | Påskevarer 50%
5 | ☆ | |
4 | ☆ | |
3 | ☆ | |
2 | ☆ | |
1 | ☆ |
Ekstremt dårlig kvalitet til prisen å være. Ulike farger på dørene. Varen levert er ikke lik den som er utstilt i butikk.
Skjenken er egentlig veldig fin og bra, men en av dørene hadde mye mørkere farge enn de to andre. Jeg får riktignok 3 nye dører, men den monteringen og justeringen må jeg nok gjøre selv og det er vanskelig for meg å få til. Burde vært en serviceperson som gjorde det.
Store møbler vil normalt leveres innen 4-7 virkedager.
Dette er ingen leveringsgaranti, da våre fraktpartnere kan møte utfordringer utenfor vår kontroll, slik som ruteendringer, sykdom eller værforhold. Det må påregnes lengre leveringstid i Nord-Norge og ved høysesong og helligdager.
Fraktpris hjemlevering starter på kr. 99,-. Pris settes etter størrelse på møbel og vil vises i kassen i nettbutikken. Vi har konkurransedyktige fraktpriser.
Faktisk pris for hjemlevering regnes ut når du legger møbelet i handlekurven og legger inn ditt postnummer i kassen. Du kan også få hjelp i butikk eller av vår kundeservice.
Klikk & Hent/utlevering i butikk
Møbler kan ikke reserveres med Klikk&Hent eller utleveres i butikk.
Møblene kan heller ikke leveres ut på PostNord sine servicepunkt.
Retur
Ved bruk av angreretten på retur av store møbler må Kid Kundeservice kontaktes. Retur kan ikke gjøres via Mine sider da henting må bestilles av Kid. Kunde betaler returfrakten, og møbelet må returneres i original emballasje. Kontakt Kundeservice på kundeservice@kid.no, eller telefon: 31 00 20 00. Les mer om retur
Reklamasjon
Ved reklamasjon av store møbler må Kid Kundeservice kontaktes på telefon 31 00 20 00, eller e-post: kundeservice@kid.no. Send med bilder samt en beskrivelse av reklamasjonsårsak. Les mer om reklamasjon
For at et produkt skal bli merket "Handle med Hjertet", har vi følgende kriterier:
Det er trygt å handle hos oss. Sammen kan vi handle med hjertet. Les mer her!