Hva er en Bekreftet kjøper?
En bekreftet kjøper er en person som har kjøpt det anmeldte produktet i en av våre butikker.Den er helt 👌👌👌⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️🤩🤩🤩🙏🙏
Medlemstilbud - Utemøbler 30% ved kjøp av 2 eller fler | Sengesett 50% | Påskevarer 50%
5 | ☆ | |
4 | ☆ | |
3 | ☆ | |
2 | ☆ | |
1 | ☆ |
Den er helt 👌👌👌⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️🤩🤩🤩🙏🙏
Veldig fin og behagelig seng. Ikke for myk. Ser ut som den gjør på bildene. Hadde en del problemer med ColliCare angående levering av sengen, men Kid på sin side var hjelpsomme hele veien.
God seng
Fin og god seng, men til prisen forventet jeg litt bedre kvalitet. Sengen ble levert med en liten skade på det ene hjørnet (mulig skade fra transport) og sengebeina var av ganske dårlig kvalitet. De farget av på hendene når man skrudde de inn, og det ene beinet sprakk litt.
Ellers er sengen helt super og den er veldig god og ligge i. Madrassen er god og ganske fast.
Denne sengen minner mer om en benk enn en egentlig seng. Bildet av sengen på nettsiden og som den markedsføres som er det totalt motsatte i virkeligheten. Rammen i sengen er sydd med stoff, og i tillegg to inrullede madrasser som så ut som en benk, og ikke en soveseng. Vi har levert tilbake sengen, og det blir absolutt vårt siste nettkjøp fra KID.no.
Transportservicen som de bruker, ColliCare, er det verste og mest håpløse jeg har opplevd noensinne. Det ble betalt for frakt hjem inn i leiligheten, istedenfor kastet transportservicen tingene nede i oppgangen. Jeg måtte be naboer om hjelp til å bære sengen opp til 5. etasje.
Når sengen skulle bli levert tilbake, ringte transportservicen at de skulle ankomme i 20 min. I realiteten ventet vi i en time uten å bli varslet om dette.
Hele situasjonen var en særdeles ubehagelig opplevelse.
Store møbler vil normalt leveres innen 4-7 virkedager.
Dette er ingen leveringsgaranti, da våre fraktpartnere kan møte utfordringer utenfor vår kontroll, slik som ruteendringer, sykdom eller værforhold. Det må påregnes lengre leveringstid i Nord-Norge og ved høysesong og helligdager.
Fraktpris hjemlevering starter på kr. 99,-. Pris settes etter størrelse på møbel og vil vises i kassen i nettbutikken. Vi har konkurransedyktige fraktpriser.
Faktisk pris for hjemlevering regnes ut når du legger møbelet i handlekurven og legger inn ditt postnummer i kassen. Du kan også få hjelp i butikk eller av vår kundeservice.
Klikk & Hent/utlevering i butikk
Møbler kan ikke reserveres med Klikk&Hent eller utleveres i butikk.
Møblene kan heller ikke leveres ut på PostNord sine servicepunkt.
Retur
Ved bruk av angreretten på retur av store møbler må Kid Kundeservice kontaktes. Retur kan ikke gjøres via Mine sider da henting må bestilles av Kid. Kunde betaler returfrakten, og møbelet må returneres i original emballasje. Kontakt Kundeservice på kundeservice@kid.no, eller telefon: 31 00 20 00. Les mer om retur
Reklamasjon
Ved reklamasjon av store møbler må Kid Kundeservice kontaktes på telefon 31 00 20 00, eller e-post: kundeservice@kid.no. Send med bilder samt en beskrivelse av reklamasjonsårsak. Les mer om reklamasjon